یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی کتابداری و اطلاع‌رسانی برگزار می‌شود

همزمان با هفته پژوهش، نخستین کارگاه از سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی کتابداری و اطلاع‌رسانی با بررسی کتاب «پنج گام برنامه‌ریزی و ارزشیابی برآمد محور کتابخانه‌های عمومی» روز دوشنبه ۲۴ آذرماه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به‌نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، همزمان با هفته پژوهش نخستین کارگاه از سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی کتابداری و اطلاع‌رسانی با بررسی کتاب «پنج گام برنامه‌ریزی و ارزشیابی برآمد محور کتابخانه‌های عمومی» در فضایی تعاملی و کارگاهی با حضور دکتر سیامک محبوب، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی نهاد و مسئولان و کتابداران کتابخانه‌های استان تهران، روز دوشنبه ۲۴ آذرماه ساعت از ۸:۳۰ از طریق وب­-کنفرانس برگزار می‌شود.
 
این سلسله نشست‌ها، بیست و چهارم هر ماه با محوریت معرفی و بررسی کتاب‌های منتشرشده توسط نهاد در قالب کارگاه یا گفت‌وگو تخصصی برگزار می‌شود.
 
کتابداران و مسئولین کتابخانه‌ها می‌توانند جهت شرکت در این کارگاه از طریق لینک www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/farhangi  با انتخاب گزینه مهمان اقدام کنند. همچنین سایر علاقه‌مندان می‌توانند این کارگاه را به‌صورت زنده از صفحه مجازی (instagram.com/tehranplir)، آپارات (aparat.com/tehranpl/live) و پورتال اداره کل کتابخانه‌های استان تهران (tehranpl.ir) مشاهده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها