دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
جایزه داستان مازندران آثار برگزیده خود را معرفی کرد

کتاب‌های «زمستان شغال» (فرهاد رفیعی)، «به مگزی خوش آمدید (داریوش احمدی) و «خون و خونریزی‌های کلاسیک چشمه عبدل (سروش قاسمیان) به‌عنوان آثار برگزیده دومین دوره جایزه داستان مازندران معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از دبیرخانه جایزه داستان مازندران، در بیانیه نهایی جایزه داستان مازندران آمده است: ضمن قدردانی از داوران گرامی و تحسین 11 مجموعه داستان برتر سال 1398 از نگاه جایزه داستان مازندران، نتیجه مندرج در بیانیه نهایی هیات داوران به شرح زیر اعلام می‌شود:
 
از 11 مجموعه داستان برتر سال 98 کتاب‌های زیر به ترتیب بیشترین امتیازات را کسب کردند:
زمستان شغال، نویسنده: فرهاد رفیعی، نشر نیماژ
به مگزی خوش آمدید، نویسنده: داریوش احمدی، نشر نیماژ            
خون و خونریزی‌های کلاسیک چشمه عبدل، نویسنده: سروش قاسمیان، نشر ثالث

بخش جنبی جایزه (تک داستان منتشرنشده):
از 15 داستان راه­یافته به مرحله­ نهایی کتاب «آسیه» نوشته مالک قنبری اشرفی، بیشترین امتیاز را کسب کرد.
 
اسامی هیات داوران نهایی جایزه داستان مازندران عبارت است از: انوشه منادی (دبیر هیات داوران)، صمد طاهری، عباس باباعلی، رضا بهاری و محمدرضا براری.
 
در بیانیه نهایی جایزه داستان مازندران به امضای دبیر این جایزه، مازیار صفدری، همچنین آمده است:
دبیرخانه ضمن تبریک به برگزیدگان و منتخبین پایان امر داوری دومین دوره جایزه داستان مازندران را اعلام می­‌کند و تشریفات رسمی، آداب و توضیحات تکمیلی را به‌جا خواهد آورد. با نهایت افتخار بالاترین مراتب سپاس خود را به محضر تمامی فارسی‌نویسان، نخبگان داستان کوتاه و ناشران محترم حاضر در این همایش بین‌­­المللی، همچنین به کاردانی همکاران فرهیخته، دقت­ نظر فنی و استادانه هیات داوران نهایی و هیات انتخاب، به کوشش و هوشیاری و درایت شورای مرکزی جایزه داستان مازندران، حمایت فرهیختگان هنر و ادب فارسی که با همدلی، شکیبایی و درک صحیح از پیشامدهایی که تاخیر و تداخل تقویمی را رقم زد، ما را در برگزاری دومین دوره جایزه ملی داستان مازندران (ویژه داستان کوتاه) یاری رساندند، تقدیم می‌کنیم.
همچنین به پاس گرامیداشت استقلال شورای جایزه در ایده و عمل، از نهادهای فرهنگی استانی و کشوری نهایت امتنان را داریم، با آرزوی موفقیت در نیل به اهداف­تان، از شما متصدیان بنیادهای هنری و سروران سایر جشنواره­‌های ادبی کشور که در این مسیر ما را از تجربیات­ ارزشمند­شان بهره­مند ساختند، قدردانی می­‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها