دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
جریمه دیرکرد به کتاب‌های امانتی در 2 هفته تعطیلی آذرماه اعمال نمی‌شود

مدیرکل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: براساس ابلاغیه دستورالعمل اجرایی سازمان اداری و استخدامی کشور و تعطیلی 2 هفته‌ای دستگاه‌های دولتی، جریمه دیرکرد به کتاب‌هایی که از تاریخ اول آذرماه تا چهاردهم همین ماه نیاز به تمدید داشتند و اکنون در اختیار اعضا است؛ اعمال نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، رضا شهرابی، مدیرکل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران افزود: با توجه به تعطیلی تالارهای مطالعه کتابخانه ملی ایران و براساس ابلاغ دستورالعمل جدید سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های دولتی و توقف خدمات تالارهای کتابخانه ملی ایران از تاریخ یکم آذرماه به‌مدت دو هفته؛ جریمه دیرکرد بر کتاب‌های امانتی که در اختیار اعضای کتابخانه ملی ایران است، اعمال نمی‌شود.

شهرابی ادامه داد: پیش از این اعضایی که کتاب‌های کتابخانه ملی را امانت گرفته بودند می‌توانستند تا دو دفعه نسبت به تمدید امانت کتاب از طریق ایمیل به آدرس public.1317@gmail.com اقدام کنند اما به‌دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی این محدودیت برداشته شده‌است.

مدیرکل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران افزود: بر همین اساس اعضای کتابخانه ملی ایران که از تالار عمومی کتابخانه ملی ایران، کتاب به امانت داشتند، می‌توانند منابع در اختیار خود را در دفعات تمدید کنند.

وی بیان کرد: خدمات الکترونیکی کتابخانه ملی ازجمله کتابخانه دیجیتال، مرجع مجازی و ارائه محتوای دیجیتال مورد درخواست کاربران، مانند گذشته برقرار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها