یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
زیبایی‌شناسی هیوم در دوشنبه‌های نقد کتاب سوره

معاونت پژوهشی دانشگاه سوره با همکاری دانشکده هنر، هفتمین جلسه نقد کتاب سوره را دوشنبه 10 آذرماه به صورت آنلاین برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه سوره، به همت معاونت پژوهشی دانشگاه و با همکاری دانشکده هنر، هفتمین جلسه نقد کتاب سوره در روز دوشنبه 10 آذر ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در این برنامه، کتاب «جستارهای زیبایی شناختی» اثر دیوید هیوم ترجمه محسن کرمی با حضور امیر مازیار  و میزبانی رامتین شهبازی از ساعت 18:00 تا 20:00 به بوته نقد گذاشته خواهد شد.

هیوم فیلسوف اسکاتلندی در قرن هجدهم و از نام آوران مکتب تجربه گرایی است. او بر فیلسوفان بسیاری بعد از خود همچون امانوئل کانت تاثیر گذاشته است. کتاب حاضر از هشت جستار تشکیل شده است که ایده‌های اصلی هیوم را پیرامون هنر شکل می‌دهد.

دانشگاه  سوره با هدف آشنا سازی دانشجویان و علاقمندان به آثار علمی در حوزه هنر و در راستای رسالات آموزشی و پژوهشی خود این سلسله برنامه را تدارک دیده است. به همین منظور عموم علاقمندان به صورت آزاد می‌توانند روز دوشنبه 10 آذر ماه ساعت 18:00 با مراجعه به سایت دانشگاه سوره به آدرس www.soore.ac.ir  با انتخاب اعلان افقی این نشست به شکل مستقیم وارد صفحه برگزاری شده یا از طریق این لینک https://sibad.soore.ac.ir/Classrooms/ShowWebinar/bookreview  وارد برنامه شوند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها