یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
شماره 77 ماهنامه «قلک» منتشر شد/ شب یلدا «قلکی» با پرستاران

هفتاد ‌و هفتمین شماره ماهنامه «قلک» ویژه آذر99 با داستان‌ها و شعر‌های آموزشی و بزرگداشت روز پرستار برای گروه سنی 3 تا 7سال منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط‌عمومی ماهنامه «قلک»، با توجه به درپیش بودن روز پرستار و همچنین شب یلدا، تصویر جلد این شماره از ماهنامه «قلک» به این موضوع اختصاص یافته و شخصیت‌های داستانی و حیوانات قصه‌های مختلف در بیمارستان همراه با پرستاران، شب یلدا را جشن گرفته‌اند.
 
ماهنامه «قلک» اولین نشریه‌ای است که به صورت تخصصی توجه خود را به آموزش موضوع اقتصاد و مفاهیم اقتصادی برای گروه سنی 3 تا 7سال معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرسازان و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک فعالیت ‌می‌کنند.
 
با توجه به موضوع اصلی اين نشريه، در این شماره «قلک» بچه‌ها همراه با خواندن شعر، داستان، انجام بازی و سرگرمی با نحوه صحیح کمک‌ کردن به حادثه‌دیدگان تصادفات، فرآیند قلمه‌زدن و کاشتن گیاهان، برنامه‌ریزی برای یک زندگی هدفمند، نحوه صحیح استفاده از ماسک و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، فرآیند تولید فولاد، شناخت کشور روسیه و شیوه‌های معیشتی و واحد پولی و... آشنا خواهند شد.
 
شماره آذر‌ماه نشریه «قلک» در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی در 28 صفحه و با قیمت 20هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. همچنین طراحی جلد این شماره را المیرا اسکندری، کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته‌اند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند جهت سفارش و دریافت اشتراک با دفتر ماهنامه به شماره 02188356436 تماس بگیرند. همچنین امکان دریافت نسخه‌های الکترونیکی شماره‌های قبلی «قلک» بر روی پلترفرم‌های کتابخوان مانند «طاقچه» نیز وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها