سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
مجموعه 10جلدی «یادداشت‌های یک فرشته» تکمیل شد

5 جلد جدید از مجموعه 10 جلدی «یادداشت‌های یک فرشته» از سوی مؤسسه قدرولایت منتشر شد. 5 جلد دیگر آن قبلاً منتشر و توزیع شده بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) این مجموعه بر اساس مأموریت دو فرشته مراقب اعمال انسان، که یکی کارهای خوب و دیگری کارهای ناپسند را یادداشت می‌کنند، نوشته شده است.
در هر قصه، یک رویداد روایت می‌شود که دختر خانواده در آن رویداد با انجام یک کار نیک و پسندیده فرشته طلایی که مأمور ثبت کارهای خوب است را خوشحال می‌کند و در دفتر یادداشتش آن کار خوب را می‌نویسد، و فرشته نقره‌ای هم که مأمور ثبت کارهای زشت است از اینکه او کار خوب و درست را انتخاب و انجام داده است و دفتر یادداشتش خالی است، خوشحالی می‌کند.

این مجموعه 5 جلدی با عناوین دفتر سخنگو (جلد 6)، باغ کتاب (جلد 7)، تولدت مبارک (جلد 8)، سوپ بدمزه (جلد 9) و گل درخشان (جلد 10)  توسط سعیده اصلاحی تألیف شده و جلد 6 آن (دفتر سخنگو) توسط فهیمه حقیقی و جلدهای بعدی توسط راحیل تقی‌پور طراحی شده‌اند. از جمله ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به باورپذیر و ملموس کردن حقیقت قرآنی فرشتگان مراقب و مفهوم‌سازی از کارهای خوب برای سنین پایین و تصویرگری خلاقانه و متناسب با مضمون قصه‌ها اشاره کرد.

برای سفارش و ارسال پستی این کتاب‌ها به صورت تک جلدی یا مجموعه با شماره تلفن‌های 09352300564-66411151  تماس بگیرید.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها