دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
اجرای طرح مجازی مبادله کتاب در اصفهان

طرح مجازی مبادله کتاب توسط کتابخانه میرداماد در اصفهان به صورت مجازی و برای کتاب‌های حوزه حقوق در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، مدیر کتابخانه میرداماد در این باره گفت: کتابخانه میرداماد به‌عنوان کتابخانه تخصصی حقوق بخشی به‌نام «مبادله کتاب شهروند» با 12 هزار جلد کتاب دارد که برای رفاه دانشجویان و اساتید اقدام به طرح مجازی مبادله کتاب کرده است.

مرضیه اربابان افزود: شهروندان اصفهانی می‌توانند کتاب‌های تمیز، سالم و نسبتا خوب خود را با مراجعه به این بخش به‌صورت رایگان با کتاب مورد نظرشان مبادله کنند.

وی ادامه داد: به خاطر کرونا درحال حاضر حتی شرایط به‌گونه‌ای است که شهروندان می‌بایست حضور فیزیکی کمتری در دورهمی‌ها داشته باشند و به‌همین خاطر می‌توانند به صورت مجازی از این طرح بهره‌مند شوند.

مدیر کتابخانه میرداماد تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت کهن‌برگ به نشانی www.kohanbarg.ir کتاب‌های مورد نظر خود را با دیدن اطلاعات توصیفی، عکس روی جلد و محل نگهداری کتاب را انتخاب و پس از آن با مراجعه حضوری کتاب ها را مبادله کنند.

یادآوری می‌شود، کتابخانه تخصصی میرداماد واقع در خیابان نیکبخت غربی بعد از ساختمان دادگستری، کتابخانه‌ای برای علاقه‌مندان به مبادله کتاب در حوزه شهروندی و حقوق است. این کتابخانه تخصصی در سال 1396 یکی از 10 کتابخانه برتر تخصصی در اصفهان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها