شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
مسابقات کتاب سه‌دقیقه‌ای در سطح ملی برگزار می‌شود

نخستین دوره مسابقات کتاب سه‌دقیقه‌ای به‌همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در سطح ملی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به‌نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، این مسابقات که برای نخستین‌بار از تابستان امسال برگزار و طی مراسمی در هفته کتاب برگزیدگان آن انتخاب و معرفی شدند و از آذرماه سال جاری در سطح ملی در 8 استان و 10 واحد جهاد دانشگاهی در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
 
هدف از اجرای مسابقات ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، به اشتراک گذاشتن تجربه‌های کتابخوانی دانشجویان و معرفی کتاب‌های مفید به جامعه است.
 
مرحله مقدماتی این مسابقات در 8 استان و 10 واحد جهاد دانشگاهی در سراسر کشور اجرا خواهد شد که در تهران معاونت فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت عهده‌دار این طرح فرهنگی هستند.
 
معاونت فرهنگی واحدهای استانی جهاد دانشگاهی در خراسان‌رضوی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، اصفهان(دانشگاه صنعتی اصفهان)، قزوین، قم و کردستان نیز از دیگر مجریان مرحله مقدماتی این مسابقات خواهند بود.
 
براساس اعلام دبیرخانه، این مسابقات در دوبخش اجرا می شود. در بخش اصلی هر یک از واحدهای مجری موضوعی خاص را محور برنامه خود قرار می‌دهند و شرکت‌کنندگان صرفاً می‌توانند به ارائه کتاب‌هایی در همان موضوع بپردازند؛ اما در بخش آزاد، شرکت‌کنندگان می توانند هر کتابی را که مورد علاقه خودشان است، معرفی و ارائه کنند.
 
 
برگزیدگان مرحله مقدماتی مسابقات در مرحله نیمه‌نهایی و فینال که توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
 
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند علاوه‌بر مراجعه به دفاتر جهاد دانشگاهی در واحدهای فوق و پایگاه اینترنتی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس www.isba.ir، با شماره تلفن‌های 66952727 ، 66971184 و 66491338 تماس حاصل نمایند.
 
دانلود آیین‌نامه حضوری
دانلود آیین‌نامه مجازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها