دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
فراخوان مشارکت در طرح «مأموریت کتابخانه من» منتشر شد

دفتر برنامه‌ریزی نهاد از مسئولان کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور برای مشارکت در تدوین برنامه راهبردی کتابخانه با عنوان «مأموریت کتابخانه من» دعوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دفتر برنامه‌ریزی نهاد از مسئولان کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور برای مشارکت در تدوین برنامه راهبردی کتابخانه با عنوان «مأموریت کتابخانه من» دعوت می‌کند.
 
اجرای طرح «مأموریت کتابخانه من» با هدف شناسایی جمعیت خدمت‌گیر کتابخانه و نیازهای آن‌ها، تدوین خدمات و برنامه‌های مناسب کتابخانه به‌صورت اولویت‌بندی شده‌، توافق بر محتوای بیانیه ماموریت خاص کتابخانه و ترویج بیانیه ماموریت میان ذی‌نفعان مختلف کتابخانه، در گام نخست همزمان با هفته کتاب ۱۳۹۹ به صورت محدود آغاز می‌شود.
 
برای ثبت‌نام در این فراخوان تنها مسئولان کتابخانه‌ها می‌توانند اقدام کنند؛ با این حال فرایندها به صورت گروهی و با هماهنگی کتابداران کتابخانه انجام خواهد شد. در پایان نیز گواهینامه آموزشی برای تمامی اعضای فعال گروه صادر خواهد شد.
 
مسئولان کتابخانه‌هایی که برای مشارکت فعال در این طرح آمادگی و علاقه دارند، می‌توانند از روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه تا جمعه ۷ آذر ماه ۱۳۹۹ نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت‌نام در وب سایت سیاستگذاری ملی کتابخانه عمومی به نشانی  http://nppl.ir/stplan اقدام کنند. پس از اتمام دوره آزمایشی، طرح فراگیر «مأموریت کتابخانۀ من» برای تمام کتابخانه‌ها اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها