سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
تخفیف 40 درصدی بیش از 2500 عنوان کتاب توسط انتشارات آستان قدس رضوی

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از ارائه تخفیف 40 درصدی بیش از 2500 عنوان کتاب از انتشارات مختلف همزمان با طرح پاییزه کتاب در فروشگاه‌های این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حسین سعیدی، مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: بیش از 2500 عنوان کتاب از حدود 200 ناشر در مدت زمان طرح پاییزه کتاب در فروشگاه‌های انتشارات آستان قدس رضوی با 40 درصد تخفیف عرضه می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه 20 درصد از این تخفیف مربوط به طرح پاییزه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: 20 درصد دیگر توسط انتشارات آستان قدس رضوی به این تخفیف اضافه و مجموعاً مشتری می‌تواند با 40 درصد تخفیف خرید کند.
 
سعیدی با اشاره به اینکه در این لیست آثار ارزشمندی وجود دارد، گفت: آثاری از بنیاد پژوهش‌های اسلامی، مؤسسه آفرینش‌ها و مؤسسه جوانان از ناشران آستان قدس رضوی در این لیست عرضه می‌شود.
 
وی همچنین ادامه داد: کتاب‌‎هایی نیز از ناشرانی همچون امیرکبیر، ابراهیم هادی، اسم، امام موسی صدر، آبرنگ، بنیاد پژوهش‌های قرآنی حوزه و دانشگاه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد حکمت اسلامی صدرا، بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، بنیاد نهج‌البلاغه، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، جمکران، سپیده باوران، سوره مهر و کانون اندیشه جوان در این لیست وجود دارد.
 
سعیدی خاطرنشان کرد: سایر آثاری خارج از لیست 2500 عنوان نیز با تخفیف 20 درصدی همزمان با طرح پاییزه کتاب در فروشگاه‌های این مجموعه عرضه می‌شود.
 
مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: علاقمندان برای اطلاع از لیست این عناوین و آدرس فروشگاه‌ها نیز می‌توانند به آدرس اینترنتی behnashr.com  یا behnashr.razavi.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها