دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
نشست مجازی آشنایی با عرفان اسلامی

اولین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع آشنایی با عرفان اسلامی ‌و با ارائه حجت‌الاسلام دکتر محمدجواد رودگر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اولین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع آشنایی با عرفان اسلامی توسط اداره تعاملات علمی ملی و بین‌المللی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و بنیاد مطالعات اسلامی روسیه به صورت مجازی برگزار می‌گردد. و حجت‌الاسلام دکتر محمدجواد رودگر سخنران این نشست آنلاین خواهد بود.
 
حجت‌الاسلام دکتر محمدجواد رودگر دانشیار گروه عرفان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در ایران و همچنین مدیر گروه فلسفه پژوهشگاه نیز می‌باشد.دکتر رودگر در حال حاضر در حوزه عرفان اجتماعی در حال پژوهش هستند و تاکنون کتاب‌هایی چون سلوک در مکتب سلیمانی، مبانی و قواعد تفسیر عرفانی، خداشناسی عرفانی در کتاب و سنت، مبانی عرفان وحیانی از ایشان به چاپ رسیده است.
 
اولین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع “ آشنایی با عرفان اسلامی” روز شنبه ۱ آذر ماه جاری (۲۰۲۰ ۲۱November) ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران (۱۶ به وقت مسکو) برگزار می‌شود. سخنرانی به صورت آنلاین و به دو زبان فارسی و روسی می‌باشد. پس از ثبت نام، اطلاعات و نحوه شرکت در رویداد از طریق ایمیل، اطلاع‌رسانی می‌گردد.
 
لازم به یادآوری است که صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور علاقمندان در نشست‌های مجازی در وبگاه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها