یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
انتصاب جدید در حوزه هنری/ سنگری رئیس اندیشکده ادبیات پایداری شد

محمد‌رضا سنگری با حکم محمد‌مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری، به‌عنوان رئیس دانشکده ادبیات پایداری منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی «اندیشکده ادبیات پایداری» حوزه هنری بر اساس رهنمودها و فرموده‌های مکرر مقام معظم رهبری درباره ضرورت ساماندهیِ وضعیت ادبیات پایداری در حوزه هنری تأسیس شد.
 
بر این اساس، طی حکمی از سوی محمد‌مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، محمد‌رضا سنگری به سمت ریاست «اندیشکده ادبیات پایداری» حوزه هنری منصوب شد.
 
در بخشی از متن حکم سنگری آمده‌است:
انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگ زرین و سرمایه عظیمی است که بهره‌برداری از تمامی وجوه این سرمایه و تببین آن، جز با بهره‌گیری از اندیشه و ادب و هنر میسر نخواهد شد. اینک که به یاری خداوند و الطاف امام عصر (عج) و براساس فرمایش مقام معظم رهبری اندیشکده ادبیات پایداری تأسیس شده، به پیشنهاد هیأت امناء، جنابعالی را که خود از اندیشمندان و صاحب‌قلمان پیشکسوت عرصه ادبیات پایداری هستید، به سمت «ریاست اندیشکده ادبیات پایداری» منصوب می‌نمایم.
 
از جنابعالی انتظار می‌رود با عنایت به نظرات اعضای محترم هیأت امنای اندیشکده، تلاش خود را در جهت تحقق اهداف تعیین شده در اساسنامه اندیشکده معطوف نمایید.
 
ان‌شاء‌الله با استعانت خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر اروحنا له‌الفداء در تعالی اهداف والای انقلاب اسلامی توفیق یابید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها