یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
رشد ۵۰ درصدی مشارکت کتابفروشی‌های استان بوشهر در طرح پاییزه ۹۹

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از رشد ۵۰ درصدی مشارکت کتاب‌فروشی‌های این استان در طرح پاییزه کتاب ۹۹ در مقایسه با پاییزه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فاطمه کرمپور در خصوص اجرای این طرح در استان گفت: سقف مجاز خرید برای هر کد ملی در پاییزه کتاب دویست هزار تومان است و هر فرد می‌تواند کتاب‌های مورد نیاز خود را تا سقف ۲۰۰ هزار تومان با تخفیف ۲۰ درصد خریداری کند.

وی افزود: طرح پاییزه کتاب از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه و همزمان با هفته کتاب در ۱۵ کتابفروشی استان (هشت کتاب‌فروشی در بوشهر و هفت کتاب‌فروشی در سایر شهرستان‌ها) اجرا می‌شود. مشارکت کتاب‌فروشی‌ها در این دوره در مقایسه با طرح پاییزه سال گذشته افزایش پنجاه درصدی داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: کتابفروشی‌های غدیر، پرهام، پیرنگ، کافه کتاب، خانه کتاب، پاپیروس، افشین و باران در بوشهر، شهر کتاب باقرپور و خانه کتاب در برازجان، سیتک در عسلویه، نیک در کنگان، دانشجو در جم و مرتضی ملک‌محمدی و مرکزی گناوه از کتابفروشی‌های عضو پاییزه کتاب در این استان هستند.

کرمپور در پایان یادآور شد: در این طرح به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده‌ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها