چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
۱۱ کتابفروشی استان قزوین در طرح پاییزه کتاب مشارکت می‌کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: در طرح پاییزه کتاب امسال ۱۱ کتابفروشی از استان قزوین شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با اعلام این خبر گفت: این طرح به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در پانزدهمین دوره طرح‌های حمایتی (پاییزه کتاب) سقف خرید برای هر خریدار ۲۵ درصد نسبت به طرح تابستانه کتاب ۹۹ افزایش داشته است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید، تا سقف ۲۰۰ هزار تومان بهره‌مند شوند.

اسماعیلی تصریح کرد: از ۱۱ کتابفروشی شرکت کننده در طرح پاییزه، ۹ کتابفروشی در قزوین و ۲ کتابفروشی دیگر متعلق به سایر شهرستان‌های استان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین ضمن ابراز امیدواری از مشارکت کتابفروشی‌های استان نسبت به دوره تابستانه بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا متقاضیان می‌توانند با ثبت اطلاعات در پنل پاییزه، خرید کتاب را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی ادامه داد : مدیریت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان طرح بر عهده‌ کتابفروشی است، اما کنترل مختصات و ارزیابی عملکرد کتابفروشی‌ها بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با بیان اینکه همه‌گیری ویروس کرونا آسیب جدی به پیکره کتابفروشان و ناشران وارد کرده است، تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این طرح، بر رونق کتابفروشی‌های استان و ترغیب مردم به خرید کتاب افزوده شود.
 
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، اسامی کتابفروشی‌های مشارکت کننده در پائیزه کتاب در استان قزوین و نشانی آنها به شرح زیر است:
 
آریا کتاب: قزوین، خیابان خیام شمالی، بالاتر از چهارراه عدل
اهورا: شهر صنعتی البرز، بلوار سهروردی، روبروی دانشگاه کار
پاتوق کتاب قزوین: خیابان نادری جنوبی، نبش کوچه کانون
پویا کتاب: میدان عدل، ابتدای فردوسی شمالی
خانه کتاب اوستا: خیابان غفاری، مجتمع تجاری برهان، واحد69
رخداد: میدان عدل، نرسیده به چهارراه عدل
شهر کتاب قزوین: بلوار نخبگان، میدان نخبگان، ضلع شرقی دانشگاه آزاد اسلامی
فطرس: قزوین، محمدیه، منطقه یک، ضلع غربی شهرداری، بازارچه والفجر ۵
هنر و کتاب: خیابان فردوسی شمالی، نبش کوچه زمرد ، پلاک ۱
کتابسرای علامه: چهارراه نادری، جنب تالار وحدت
کتابسرای مینوی خرد: چهارراه پادگان، ابتدای فلسطین شرقی، جنب سازمان آب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها