یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
مکاتبه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزیر کشور در خصوص هفته کتاب

وزارت کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، برنامه‌ریزی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از ستاد خبری بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نظر به برگزاری این هفته فرهنگی در هفته آخر آبان ماه سال جاری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با  وزیر کشور در خصوص برگزاری این رویداد ملی در استان‌ها مکاتبه کرد.

بر همین اساس، رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، برنامه‌ریزی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب را خواستار شد.

در نامه جلال درخشه به استانداران سراسر کشور آمده است: «با توجه به شرایط کرونایی کشور و امکان ایجاد محدودیت در شیوه اجرای برخی آیین‌های حضوری، می‌توان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و با تغییر شیوه‌ها و استفاده از روش‌های خلاقانه غیرحضوری، همچنان در جهت تقویت فرهنگ کتابخوانی و تشویق قشر کتابخوان در هفته کتاب در استان‌ها گام برداشت.»

بر این اساس استانداران سراسر کشور موظف شدند تا در راستای هماهنگی و تعامل سازنده با سایر سازمان‌ها، نهادها، مراکز فرهنگی، دولتی و غیردولتی استان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، اقدام کنند.

بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها