شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
هشتمین کنگره ادبیات پایداری در کرمان برگزار می‌شود  

فراخون «هشتمین کنگره ادبیات پایداری» با محوریت «نقش و کارکرد شخصیت‌های تاثیرگذار معاصر (سده اخیر) در ادبیات پایداری ایران و جهان» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، محورهای «هشتمین کنگره ادبیات پایداری» را موضوعاتی از این قبیل تشکیل می‌دهد: منش و ویژگی‌های اخلاقی، مدیریتی و مردمی و گونه‌شناسی و طبقه‌بندی شخصیت‌های تاثیرگذار در حوزه‌های شخصیت رهبری، سیاسی، نظامی، آزادگان و جانبازان، فرهنگی، ادبی و هنری و اصحاب رسانه و خبرنگاران، زنان تاثیرگذار، مقایسه و تطبیق شخصیت‌های موثر ایران و جهان، تدوین الگو‌ها و شیوه‌های تطابق زندگی مسئولان و معاصران با شخصیت‌های تاثیرگذار، شخصیت‌های موثر ملی، منطقه‌ای و جهانی، شخصیت‌های گمنام از قبیل پدر، مادر، همسر و رزمندگان گمنامی که کارکردی موثر و ویژه داشته‌اند، زنان تاثیرگذار، مقایسه و تطبیق شخصیت‌های تاثیرگذار ایران و جهان، تدوین الگوها و شیوه‌های تطابق زندگی مسئولان و معاصران با شخصیت‌های تاثیرگذار.

مطابق فراخوان منتشرشده، کلیه نویسندگان، دانشجویان، اساتید و محققان علاقمند به شرکت در هشتمین کنگره ادبیات پایداری می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۳ دی مصادف با سالروز شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، مقالات خود را به نشانی دبیرخانه به آدرس Adabiyyat.e.paydari@chmail.ir  ارسال کنند.
 

 
این کنگره قرار است 20 و 19 اسفند برگزار شود و نتایج مقالات پذیرفته شده 25 بهمن ماه اعلام می‌شود و بر اساس پوستر کنگره مقالات برتر که مورد تایید داوران نشریه علمی - پژوهشی ادبیات پایداری قرار بگیرند، در آن نشریه و سایر مفالات برتر در مجموعه مقالات کنگره چاپ خواهند شد.
 
«هشتمین کنگره ادبیات پایداری» به‌همت دانشگاه شهید باهنر کرمان و با مشارکت بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها