چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
نمایندگان ناشران و موزعان کتاب‌های خارجی متقاضی حضور در نمایشگاه مجازی اطلاعات خود را تکمیل کنند

موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با صور اطلاعیه از نمایندگان ناشران و موزعان کتاب‌های خارجی متقاضی حضور در نمایشگاه مجازی خواست تا علاوه بر افتتاح حساب در بانک صادرات به تکمیل و آماده‌سازی اطلاعات کتاب‌های خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، این موسسه در نظر دارد با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری صنف نشر، نمایشگاه مجازی کتاب تهران را در اواخر آذرماه سال جاری برگزار کند.
 
نمایندگان ناشران و موزعان کتب خارجی برای ثبت نام در نمایشگاه مجازی کتاب تهران باید دارای پروانه نشر یا جواز کسب از اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و شهرستان‌ها باشند؛ پروانه نشر یا جواز کسب باید تا پایان دی‌ماه سال جاری معتبر باشد.
 
احصاء قیمت کتاب، وزن کتاب(به‌منظور ارائه به شرکت پست)، تهیه چکیده کتاب و تهیه عکس روی جلد کتاب (با کیفیت مطلوب) و حصول اطمینان از موجود بودن کتاب از دیگر اطلاعات لازم برای ثبت‌نام نمایندگان ناشران و موزعان کتاب‌های خارجی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران است.
 
نمایشگاه مجازی کتاب تهران با هدف کمک به اقتصاد نشر، رعایت عدالت توزیعی و توجه به مخاطبان و خوانندگان دور از مرکز، حرکت در مسیر فعالیت‌های نوآورانه و مبتنی بر فناوری اطلاعات در صنعت نشر و ایجاد فرصت برابر برای همه نمایندگان ناشران و موزعان کتب خارجی  برگزار می‌شود.

نحوه اجرای نمایشگاه در بخش خارجی متمرکز بوده و ارسال کتاب‌ها به خریداران سراسر کشور از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.

زمان ثبت‌نام اولیه، شرایط و ضوابط حضور و ثبت‌نام پس از بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها