شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
تسلیت معاون امور فرهنگی برای درگذشت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت دکترمحمد محمدپور؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن این پیام آمده‌است:
 
انا الله و انا علیه راجعون
«خبر درگذشت دکتر محمد محمدپور؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان شرقی موجب تاسف و تاثر مجموعه همکاران در معاونت امور فرهنگی و مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. این جانباز هشت سال دفاع مقدس یکی از مدیران وظیفه‌شناس و متعهد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که در دوران حضور چهار ساله‌اش در این سمت به توفیقات خوبی دست یافت.
 
اینجانب ضمن تسلیت به خانواده محترم ایشان و نیز دوستان و همکاران وی در استان آذربایجان شرقی، از خداوند مهربان طلب رحمت و مغفرت و علو درجات را برای وی آرزومندم و برای بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌کنم.»
 
محمد محمدپور که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، پس از انتقال به بخش مراقب‌های ویژه، صبح روز شنبه(10 آبان‌ماه) به دیار حق شتافت. وی در سال ۱۳۴۷ متولد شد و در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها