جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
نقد کتاب «فیلمنامه‌نویسی انیمیشن»

نشست نقد و بررسی کتاب «فیلمنامه‌نویسی انیمیشن» از سری نشست‌های دوشنبه‌های نقد کتاب سوره روز دوشنبه 12 آبان‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه سوره، به همت معاونت پژوهشی دانشگاه و با همکاری دانشکده هنر، سومین جلسه نقد کتاب سوره، روز دوشنبه ۱۲ آبان‌ماه به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در این برنامه، کتاب «فیلمنامه‌نویسی انیمیشن» نوشته امیر مسعود علمداری و با حضور کیارش زندی (منتقد و مدیر گروه انیمیشن دانشگاه سوره) با میزبانی رامتین شهبازی از ساعت ۱۸ تا ۲٠ به بوته نقد گذاشته خواهد شد. این کتاب که توسط انتشارات فرس به چاپ رسیده است، سعی دارد در قالبی کارگاهی مراحل شکل‌گیری یک فیلمنامه انیمیشن را بیان کند. این کتاب از بخش‌هایی بسیار جزئی تشکیل شده است. به این ترتیب که نویسنده از مرحله نگارش، طرح هنرجو را با خود همراه کرده و کار خود را تا سکانس‌نویسی و حتی بازنویسی‌های اول و دوم ادامه می‌دهد. اقتباس، فیلمنامه کوتاه و آشنایی با اجزای انیمیشن، از دیگر بخش‌های این کتاب محسوب می‌شود.

دانشگاه سوره با هدف آشناسازی دانشجویان و علاقه‌مندان به آثار علمی در حوزه هنر و در راستای رسالات آموزشی و پژوهشی خود، این سلسله برنامه را تدارک دیده است. به همین منظور عموم علاقه‌مندان به‌صورت آزاد می‌توانند روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۸ با مراجعه به سایت دانشگاه سوره به آدرس www.soore.ac.ir  با انتخاب اعلان افقی این نشست به شکل مستقیم وارد صفحه برگزاری برنامه شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها