دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت شد

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به استناد ماده 12 اساسنامه و به پیشنهاد هیات مدیره با حکم رییس هیات امنای موسسه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به استعفای سید‌محمد طباطبایی‌حسینی به پیشنهاد هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت و با حکم سید‌مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای موسسه، نیکنام حسینی‌پور به‌عنوان مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد.
 
هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت در جلسه هفته گذشته با توجه به استعفای سید‌محمد طباطبایی‌حسینی و قدردانی از زحمات ایشان، نیکنام حسینی‌پور را به‌عنوان مدیرعامل موسسه انتخاب، و به رئیس هیات امنا برای ابلاغ معرفی کرد.
 
سید‌مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم انتصاب نیکنام حسینی‌پور نوشته است: «به استناد به ماده ۱۲ اساسنامه مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و پیشنهاد هیات‌مدیره موسسه طبق صورتجلسه مورخ 1399/7/30 و نظر به تجربیات و سوابق ارزنده و تعهد و دانش جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب می‌شوید.
 
از شما انتظار می‌رود با رعایت ضولبط قانونی و استقرار انضباط مالی و تشکیلاتی و  برنامه‌ریزی در جهت اصلاج فرآِیندها و روش‌ها در جهت اهداف مصرّح در اساسنامه ازجمله حمایت از هنرمندان گرانقدر و پیشکسوت و سرمایه‌های فرهنگی و هنری کشور و استفاده بهینه از ظرفیت غنی و تجربه ارزشمند ایشان اقدام فرمایید.
 
رئیس هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت همچنین از زحمات سید‌محمد طباطبایی‌حسینی، مدیرعامل سابق موسسه قدردانی کرد.
 
نیکنام حسینی‌پور از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که پیش از این مدیرعامل خانه کتاب بود و چند سال به‌عنوان مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت کرده‌است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها