دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
هر هفته یکی از آثار ادبی نویسندگان جزیره قشم رونمایی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته هر هفته یکی از آثار مولفین و نویسندگان جزیره قشم در قالب طرح «هر هفته با یک اثر ادبی در قشم» رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری با بیان این مطلب، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در این اداره‌کل و با همراهی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، هر هفته با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و در حاشیه جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه این سازمان از یکی از آثار نویسندگان قشمی با حضور مولف اثر رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با رویکرد جدید خود سعی دارد در راستای حمایت از نویسندگان بومی و همچنین افرادی که در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری این منطقه فعالیت دارند، برنامه‌های متنوعی را در نظر بگیرد که طرح «هر هفته با یک اثر ادبی در قشم» به عنوان یکی از این برنامه‌ها اجرایی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: امیدوار هستیم با حمایت‌های سازمان منطقه آزاد قشم از حوزه فرهنگ و هنر به ویژه کتاب شاهد رونق هرچه بیشتر فرهنگ کتابخوانی و شکوفایی استعدادها و ظریفت‌های ادبی و هنری در جزیره قشم باشیم.

به گفته کمساری، رشد نویسندگان بومی جزیره قشم می‌تواند اقدام مفیدی در راستای معرفی میراث ناملموس، فرهنگ، رسوم و آداب اجتماعی ساکنان جزیره برای سایر نقاط کشور باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها