دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
تمدید مهلت چهارمین جایزه کتاب سال ایلام تا ۱۵ آبان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام و رییس چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان از تمدید مهلت ارسال کتاب به این رویداد فرهنگی، ادبی تا ۱۵ آبان ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، عمران خودآموز تصریح کرد: جایزه کتاب سال فقط یک مسابقه نیست، یک رویداد و جریان فرهنگی برای پاس‌داشت تلاش نویسندگان و مولفان ارجمندی است که جامعه، به سمت دانایی رهنمون شود.

وی افزود: مداومت این جریان فرهنگی و ادبی، نشانه عزم و اراده این اداره کل و موسسه ی فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام به عنوان موسسه ی مجری برای تقویت این جریان و ارتقای سطح کمی و کیفی کتاب‌های ایلامیان عزیز است. خبررسانی گسترده، مشارکت فعالانه نویسندگان، مولفان و ناشران در گروه مجازی جایزه کتاب و... بخشی از فرایندهای فرهنگی این اتفاق مبارک است.

رییس جایزه کتاب سال استان ایلام ادامه داد: بنا به درخواست تعدادی از مولفان و ناشران مبنی بر تمدید زمان ارسال کتاب به دبیرخانه و احترام به این درخواست؛ با هم‌اندیشی شورای سیاستگذاری چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام ۱۵ آبان را به عنوان آخرین زمان برای ارسال آثار تعیین و نهایی کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: برگزاری جایزه کتاب سال استان اتفاق مبارکی است که موجب تقویت انگیزه‌های مولفان و ناشران ایلامی و تلاشی در راستای تقدیر از تلاش گران عرصه ی کتاب و کتابخوانی و آفرینش و انتشار کتاب برای مخاطبان است.

یادآوری می‌شود، شورای سیاستگذاری چهارمین دوره جایزه کتاب سال را عمران خودآموز به عنوان رییس جایزه، یونس قیطانی معاون  امورفرهنگی و رسانه ای،جانشین، منصور محبی کارشناس چاپ و نشر اداره کل،عضو، ملوک هاشمی مدیر موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام، عضو و مرتضی حاتمی نویسنده و روزنامه نگار ادبی ؛عضو معرفی نمود.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها