پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
بیستم آبان­‌ماه؛ پایان زمان دریافت آثار دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی

حسین میرزایی گفت: دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌­المللی فارابی به دلیل تماس‌های علاقمندان به ویژه دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و ناشران، برای ثبت و ارسال آثار، زمان ثبت آثار در سامانه را تا بیستم آبان­ماه تمدید کرده است و این مدت مجددا تمدید نخواهد شد. ​​​​​​​

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی، تمامی پژوهشگران حوزه علوم‌انسانی و اسلامی،
دانشگاه­‌ها، موسسات پژوهشی و ناشران تنها تا پایان روز سه شنبه بیستم آبان ماه 1399 فرصت دارند، آثار خود را شامل کتاب پژوهشی، گـزارش نهایی پژوهش، رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد که در سه سال گذشته (از ابتدای فروردین 1396 تا پایان اسفند 1398) انجام شده است، در سایت جشنواره به نشانی (WWW.FARABIAWARD.IR)   ثبت کنند.

میرزائی ضمن بیان مطلب فوق افزود: آثار علمی در این دوره از جشنواره نیز در پانزده گروه علمی «اخلاق، ادیان و عرفان»، «تاریخ، جغرافیا و باستان‌­شناسی»، «حقوق»، «زبان، ادبیات و زبان­‌شناسی»، «علوم اجتماعی و علوم ارتباطات»، «علوم اقتصادی، مدیریت و علوم مالی»،  «علوم تربیتی، روانشناسی و علوم ورزشی»، «علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و مطالعات منطقه‌ای»، «علوم قرآنی، تفسیر و حدیث»، «فقه و اصول»، «فلسفه، منطق و کلام»، «فناوری اطلاعات، اطلاع‌­رسانی و کتابداری»، «مطالعات انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)»، «مطالعات هنر و زیبایی­‌شناسی» و «مطالعات میان رشته­‌ای» دریافت می‌­شوند. بخش بین‌الملل جشنواره نیز آثار مربوط به حوزه ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی را دریافت می‌کند.

جشنواره بین‌المللی فارابی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کمیسیون ملی یونسکو، دفتر منطقه­ای و کمیسیون ملی آیسسکو، بنیاد ملی نخبگان و موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر ساله برگزار می‌­شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها