سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
چاپ کتاب «من و کتاب» مقام معظم رهبری در سریلانکا

کتاب «من و کتاب» مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به زبان تامیل ترجمه و در قالب طرح «تاپ» از سوی انجمن حکمت در سریلانکا چاپ شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «من و کتاب» مجموعه گفتارها و نظرات مقام معظم رهبری درباره کتاب و کتاب‌خوانی است که در دیدارهای مختلف نویسندگان، مسئولان فرهنگی و نیز بازدیدهای ایشان از نمایشگاه‌های کتاب بیان شده است.
 
این بیانات در چند فصل با عنوان‌های اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی، من و کتاب، نقد وضع موجود و چه باید کرد تنظیم شده است. نگاه مقام معظم رهبری در این کتاب، بیشتر به تبیین جایگاه کتاب و نیز نقد میزان اهمیت کم کتاب در میان جامعه و در آخر ارائه راه‌حل برای مرتفع شدن این مشکل است.
 
این اثر ارزشمند به منظور آشنایی بیشتر با نظرات و دیدگاه‌های عالی‌ترین مقام مسئول در ایران درباره کتاب و نیز آگاهی از میزان توجه ایشان به این مقوله برای مخاطب غیر ایرانی جذاب بوده و ناظر بر اهمیت و جایگاه مسائل فرهنگی در دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
 
ترجمه این اثر توسط محمد مروان، دانش آموخته جامعةالمصطفی (ص) انجام و از سوی ناشر (انجمن حکمت در سریلانکا) مورد ویرایش قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها