دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
اجرای طرح «تلاوت و تفسیر قرآن» در 200 بقعه شاخص کشور

مراسم افتتاحیه راه‌اندازی ۲۰۰ کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در ۲۰۰ بقعه شاخص کشور در امامزاده صالح(ع) تجریش با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در رابطه با برگزاری جلسات تفسیر به ویژه جلسات تلاوت قرآن همراه با بیان نکات مفهومی و تفسیر، یکی از سیاست‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، شکل‌گیری چنین جلساتی بوده است.
 
در همین راستا مراسم افتتاحیه طرح تلاوت و تفسیر قرآن چهارشنبه، ۳۰ مهرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان، مجتبی عبداللهی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران و دیگر مسئولان در امامز‌اده صالح(ع) تهران برگزار می‌شود.
 
در مراسم افتتاحیه این طرح مهدی‌ غلام‌نژاد و احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشور، تلاوت خواهند داشت.
 
در طرح تلاوت و تفسیر قرآن هر هفته یکی از بقاع متبرکه و منتخب میزان یک محفل انس با قرآن خواهند بود. در این محفل یکی از قاریان بین‌المللی و ممتاز کشورمان به مدت بیست دقیقه به تلاوت آیاتی از کلا‌م‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه به مدت بیست دقیقه نکات تفسیری آیات تلاوت‌شده را ارائه خواهد کرد. همچنین مقرر شده است که این طرح در سراسر کشور اجرا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها