سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
رونمایی از کتاب «پیاده تا خورشید»

کتاب «پیاده تا خورشید» نوشته علیرضا قزوه به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، چهارشنبه 23 مهر رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، کتاب «پیاده تا خورشید» نوشته علیرضا قزوه که توسط انتشارات سوره مهر به تبع رسیده‌است، با حضور نویسنده اثر، محسن مومنی‌شریف، رئیس سابق حوزه هنری، عبدالحمید قره‌داغی، مدیرعامل انتشارات سوره مهر و  محمدعلی ربانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو، احسان الله شکراللهی، رئیس مرکز تحقیقات زبان فارسی هند به‌صورت زنده از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

علیرضا قزوه در این اثر به روایت یادداشت‌هایی خواندنی از ۸ سفر به کربلای معلی و حضور در پیاده‌روی اربعین می‌پردازد. این نویسنده در فضایی شاعرانه سفرنامه‌های جذاب و منحصر به‌فردی دارد که آن را از بقیه جدا می‌کند.

این نشست روز چهارشنبه 23 مهر ساعت 14 از طریق وب‌کنفرانس برگزار می‌شود؛ ‌علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این پیوند به‌صورت مهمان در این برنامه شرکت کنند.

این مراسم از طریق صفحه مجازی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران به آدرس (instagram.com/tehranplir)، آپارات (aparat.com/tehranpl/live) و پورتال tehranpl.ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها