دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
بیست و پنجمین دو سالانه کتاب سال اصفهان فراخوان داد

فراخوان بیست و پنجمین دو سالانه کتاب سال اصفهان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، بیست و پنجمین دو سالانه کتاب سال اصفهان با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، حمایت و تشویق پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران و کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.
 
براساس فراخوان بیست و پنجمین دو سالانه کتاب سال اصفهان، کتاب‌های ارسالی باید نخستین‌بار از ابتدای فروردین ۱۳۹۷ تا پایان اسفند ۱۳۹۸ اعلام وصول شده باشد.
 
پدیدآورندگان اصفهانی که در سراسر کشور فعالیت دارند(ارسال تصویر صفحه اول شناسنامه الزامی است)، کتاب‌های منتشرشده با موضوع اصفهان در سراسر کشور و ناشران اصفهانی امکان شرکت در این دو سالانه را خواهند داشت.
 
براساس این فراخوان، کتاب‌های کمک درسی مشمول شرکت در بیست و پنجمین دو سالانه کتاب سال اصفهان نمی‌شوند. همچنین، هر شرکت‌کننده مجاز به شرکت در همه بخش‌ها و به هر تعداد کتاب است و لازم است به تعداد بخش‌های مورد تقاضا، فرم درخواست در پایگاه اینترنتی  Isfahan.farhang.gov.ir تکمیل شود. ارائه فرم درخواست تکمیل شده به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه الزامی است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان مهرماه آثار خود را به دبیرخانه بیست و پنجمین دو سالانه کتاب سال اصفهان به نشانی اصفهان، ابتدای خیابان آبشار سوم، بعد از پل غدیر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، دبیرخانه دوسالانه جایزه کتاب استان ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵ -۳۶۳۰۹۰۹۱ داخلی ۲۲۹ و ۲۲۷ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط