شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
تلاش کردیم صدای اقتدار ایران را به گوش جهانیان برسانیم

آرش رضوانی گفت: بازنمایی نمایشگاه اقتدار چهل، خارج از توان لنز‌های دوربین بود، اما تلاش کردیم نمایشگاه را به خانه‌های مردم ببریم و همچنین صدای اقتدار ایران را به گوش جهانیان برسانیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ آرش رضوانی؛ مدیر رسانه‌ای نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت، گفت: نمایشگاه اقتدار چهل، یک نمایشگاه نظامی نبود. همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی بودند تا اتحاد یکدیگر را برسانند. نمایشگاه اقتدار در زمینه فرهنگی و هنری نیز بسیار قوی بود. نوجوانان بسیاری برای طراحی بازی‌های رایانه‌ای به نمایشگاه آمده بودند.
 
وی درباره پوشش رسانه‌ای این نمایشگاه، اظهار کرد: ما از قبل از آغاز نمایشگاه برای آماده‌سازی زیرساخت‌های رسانه‌ای حاضر شدیم. پوشش این رویداد بزرگ از اهمیت برخوردار بود. ما سعی کردیم هرچه در توان داریم بگذاریم و نمایشگاه اقتدار چهل را به مردم معرفی کنیم. بسیاری از مردم به خاطر شرایط کرونایی نتوانستند در نمایشگاه حاضر شوند و از طریق فضای مجازی دنبال کردند. ما در این مدت تلاش کردیم نمایشگاه را به خانه‌های مردم ببریم و همچنین صدای اقتدار ایران را به گوش جهانیان برسانیم.
 
رضوانی افزود: ما برای پوشش این برنامه ۴۰ نیرو داشتیم که به‌صورت مستمر و شبانه‌‌روزی کار می‌کردند. این تلاش همتی بود که همکاران نشان دادند و بار رسانه‌ای نمایشگاه را به دوش کشیدند.
 
این مجری و تهیه‌کننده تلویزیونی با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران در غرب آسیا گفت: در این شرایط، هر نمایشگاه، رزمایش و همایشی که اقتدار، استقلال و توانمندی جوانان ما را نشان دهد، گوش‌ها را حساس می‌کند. شاید بسیاری بروز نمی‌دهند اما چشم و گوششان به این مرز و بوم است، چراکه می‌خواهند بدانند چه اتفاقی برای کشورشان می‌افتد؟
 
مدیر رسانه‌ای نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه نشان دادن نمایشگاه اقتدار چهل، خارج از توان لنز‌های دوربین بود، تأکید کرد: بااین‌حال اتفاقات خوبی در صدا و سیما، آپارات، اینستاگرام و ... افتاد. خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های داخلی بازدید خوبی از نمایشگاه داشتند. بعضی رسانه‌های خارجی مثل آناتولی ترکیه، بعضی رسانه‌های روسی و اسپانیایی نیز حضور یافتند.
 
وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد ضرورت تحریف نشدن روایت هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: هنرمندان در نمایشگاه اقتدار چهل، هنر خود را به نمایش گذاشتند. نویسندگان نوشتندند و فرماندهان خاطرات خود را بازگو‌ کردند. مسئولین نیز از دستاورد‌های خود سخن به میان آوردند. انتشار و انتقال سینه به سینه مفاهیم دفاع مقدس به پرورش ذهن کسانی که جنگ را تجربه نکردند، کمک می‌کند. این خاطرات باید طوری زنده شود تا جوانان بتوانند آن را لمس کنند.
 
رضوانی در پایان گفت: ما نه کم گفتیم و نه زیاد. نه اغراق کردیم و نه تحریف. بعضی‌ خبررسانی‌ها ممکن است مردم را بدبین کند. ما با مردم صادقیم و رسالت رسانه خود را رعایت می‌کنیم. پوشش رسانه‌ای نمایشگاه اقتدار چهل، فقط بازنمایی واقعیت موجود بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها