چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
هیأت داوران جشنواره «فصل همدلی» مشخص شدند

رئیس فرهنگسرای اندیشه از انتخاب هیأت داوران بخش شعر جشنواره ادبی فصل همدلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) ناصر امین‌زاده رئیس فرهنگسرای اندیشه با اعلام خبر انتخاب داوران بخش شعر جشنواره ادبی «فصل همدلی»  گفت: این جشنواره نگاهی به عناوین صلح و آرامش، فرشته‌های زمینی (یاریگران- مدافعان و ایثارگران سلامت)، پایداری و صبر، امید- خودباوری و شکوفایی، اخلاق، معنویت، نیایش و عظمت خالق در دو بخش شعر (کلاسیک، نو، ترانه) و داستان (داستان کوتاه، داستانک، خاطره، دلنوشته و وقایع‌نگاری تاریخی-ادبی دوران کرونا) دارد.

وی افزود: مجتبی رحماندوست دبیر علمی جشنواره، سعید بیابانکی دبیر بخش شعر و قاسم علی فراست نیز دبیری بخش داستان این جشنواره را برعهده دارند.
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ در ادامه گفت: همچنین آقایان محمدعلی بهمنی، عبدالجبار کاکایی و محمدمهدی سیار هیأت داوران بخش شعر این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

امین‌زاده گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از سراسر ایران تا ۳۰ مهر، با قید مشخصات کامل، شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی، میزان تحصیلات و رشته تحصیلی، آدرس محل سکونت به همراه کد پستی، شماره تماس و نشانی به پست الکترونیک put.andisheh@gmail.com یا به نشانی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید نیاکی(اندیشه) فرهنگسرای اندیشه ارسال کنند.

رئیس فرهنگسرای اندیشه گفت: اختتامیه جشنواره ادبی «فصل همدلی» یازدهم آبان همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت برگزار و از برگزیدگان با اهدای جوایز نفیس تجلیل می‌شود.
پیش از این محمدرضا بایرامی، مجید قیصری و شهریار عباسی به عنوان هیأت داوران بخش داستان‌نویسی معرفی شده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها