چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
چهارمین دوره جایزه کتاب سال ایلام فراخوان داد

چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام، ویژه آثار منتشر شده در سال ۹۸ از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام با هدف حمایت و تشویق نویسندگان و اهل قلم و ناشران متعهد و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برگزار می‌شود.
 
آثار منتشر شده مولفان و پدیدآورندگان ایرانی و خارجی در حوزه ایلام‌شناسی، آثار مولفان و پدیدآورندگان ایلامی در تمام حوزه‌ها، باید اولین‌بار در سال ۱۳۹۸ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده باشند. همچنین، آثار در سه گروه تالیف، ترجمه و احیاء متون(ویراست جدید آثار علمی، چنانچه به تشخیص گروه داوری ۴۰درصدی نسبت به ویراست قبلی تغییر کرده باشد، مجددا قابل بررسی خواهد بود.)

هر جلد از کتاب‌های دوره‌ای در صورت استقلال محتوایی، حکم یک کتاب مستقل را دارد در غیر این صورت بررسی کتاب منوط به ارائه نیمی از مجلدات است.

کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد و ملاک سال انتشار، شناسنامه کتاب است. همچنین، کتاب‌های آموزشی از دایره انتخاب و داوری جایزه کتاب سال خارج می‌شوند و آثار دریافتی به دبیرخانه، بازگردانده نمی‌شود.

براساس این فراخوان، مولفان بومی استان ایلام می‌توانند در همه موضوعات و مولفان غیربومی با موضوع ایلام، ۲ نسخه از کتاب خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال ایلام ارسال کنند.

پایان مهر‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جایزه کتاب سال ایلام است و علاقه‌مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جایزه به نشانی ایلام، خیابان رسالت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، کدپستی ۶۹۳۱۹۵۹۳۴۹ ارسال یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۳۳۳۸۵۱۰-۰۸۴ و ۳۳۳۳۴۷۳۰، ۰۹۱۸۸۴۱۳۷۵۳ و ۰۹۳۷۷۷۰۰۷۴۷ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها