چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
طرح پاییزه کتاب در قزوین اجرا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: طرح پاییزه کتاب با ۲۰ درصد تخفیف از پنجم آبان ماه آینده به مدت یک هفته در کتابفروشی‌های قزوین اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، محمدحسین اسماعیلی روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: در این طرح، خریداران کتاب از پنجم تا ۱۲ آبان ماه آینده فرصت دارند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو این طرح تا سقف  ۲۰۰ هزار تومان با یارانه ۲۰ درصدی کتاب مورد نیاز خود را خریداری  کنند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی، به ویژه کتابفروشی‌ها اجرای این طرح فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به حوزه کتاب برای تهیه کتاب‌های مورد نظر است.

به گفته اسماعیلی، شیوع ویروس کرونا باعث آسیب به کتابفروشان و ناشران شده که امیدواریم اجرای طرح‌های فصلی به رونق این حوزه و ترغیب مردم به تهیه کتاب‌های با صرف هزینه کمتر، کمک کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: طرح پاییزه کتاب به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش بیماری کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به مورد اجرا درآمده و خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در سامانه از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

وی یادآور شد: در طرح فصلی تابستانه کتاب امسال نیز ۵۲۹۰ نسخه کتاب به ارزش یک میلیارد و ۷۵۹ میلیون ریال توسط شهروندان قزوینی خریداری شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه کرد: ۱۰ باب کتاب‌فروشی از استان قزوین، در طرح تابستانه کتاب امسال فعالیت داشتند که بابت فروش خود ۳۵۲ میلیون ریال یارانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها