دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
سروش با «ناخدا خورشید» منتشر شد

انتشارات سروش، 1693 شماره از ماهنامه سروش، ویژه مهرماه با عنوان «ناخدا خورشید» از سوی انتشارات سروش منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش، 1693 شماره از ماهنامه سروش، ویژه مهرماه با عنوان «ناخدا خورشید» از سوی انتشارات سروش منتشر و روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.
 
در سرویس فرهنگ این شماره از مجله سروش با عنوان فرهنگ عاشورایی، عناوینی چون من می‌گویم شما بگریید، شعور نوحه‌ها، فرصت گفت و گو هدیه امروز منبرهای مجازی است، منبر برای ممبر، فیض‌رسانی از راه دور و... به چشم می‌خورد.
 
تئاتر تظلم روی اعصاب مردم، ماجرای فراموشی در داستان‌های خیالی فمینیسم‌های ایرانی، شورش بازی‌ها و... از جمله عناوین سرویس رسانه هستند. همچنین در بخش آنتن این سرویس، به تأثیر رسانه بر تربیت و آموزش فرزندان پرداخته شده است.
 
در پرونده هنرهای تجسمی سرویس هنر، مصاحبه با استاد عبدالحمید قدیریان با عنوان «حمایت از کار عاشورایی دلسوزی می‌خواهد» به چشم می‌خورد.
 
درس مجیدی برای وطن‌فروشان جشنواره‌ای، قایق ونیز به اسکار خواهد رسید، سرنوشت جشنواره فیلم فجر چه می‌شود، این دورهمی‌های توخالی، نبرد با پهلوان پنبه‌های هالیوود، نمی‌توان چراغ یک جشنواره با سابقه را خاموش کرد و... از جمله عناوینی است که به بررسی فیلم ناخدا خورشید، فیلم فجر، جشنواره ونیز، مرور بر مهم‌ترین آثار 40 ساله سینمای کودک و نوجوان ایران و... می‌پردازد.
 
زندگی به وقت مردم دو خطی، کتاب فارسی بدون ادبیات فارسی، آیا ادبیات ایران از گمنامی خارج می‌شود نیز عناوین بخش ادبیات سرویس ادب است.
 
در بخش قفسه این شماره از مجله نیز به بهانه سالگرد فاجعه منا با نویسنده کتاب «خیابان 204» با عنوان «وقتی روایت نکنیم حوادث تکرار می‌شوند» گفت‌وگو شده است.
 
علاقه‌مندان برای تهیه این شماره مجله سروش می‌توانند به باجه‌های مطبوعاتی سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق شماره تلفن بازرگانی انتشارات 66493622، فروشگاه انتشارات 66415401 تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com برای تهیه مجله اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها