یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
نمایشگاه کتاب وین ۲۰۲۰ برگزار نخواهد شد

نمایشگاه کتاب وین ۲۰۲۰ به دلیل افزایش بیماری کووید-۱۹ در اتریش برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، بنابراعلام وب سایت نمایشگاه کتاب وین، امکان برگزاری موافقیت آمیز نمایشگاه کتاب وین با وجود اقدامات احتیاطی ایمنی و اقدامات پیشگیرانه جامع، وجود نخواهد داشت.
 
در اطلاعیه ای که در وب سایت نمایشگاه کتاب وین منتشر شده، آمده است: «نمایشگاه کتاب وین مهم‌ترین رویداد صنعت کتاب در اتریش و مکانی برای الهام و تبادل نظر با صدها غرفه دار و رویدادهای بی‌شماری است. همچنین یک برنامه سطح بالا برای نسخه امسال در نظر گرفته شده است که باید هفته آینده منتشر شود.
 
وضعیت ناپایدار کنونی غرفه‌داران، همکاران و شرکت کنندگان ما را بیشتر آزار می‌دهد.  این عمدتا به دلیل افزایش بیماری کووید-۱۹ در اتریش، افزایش اقدامات متقابل برنامه‌ریزی شده برای پاییز و هشدار سفر برای وین به ویژه غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان بی‌شمار آلمانی و سوئیسی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
 
اگرچه ما تا آخرین لحظه سعی در اجرای موفقیت آمیز داشتیم، اما امروز باید با کمال تأسف بگوییم که کتاب وین را اجرا نخواهیم کرد. اما ما منتظریم دوباره شما را در نمایشگاه کتاب وین ۲۰۲۱ ببینیم»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها