چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
چگونه از موقعیت‌های ترسناک زندگی عبور کنیم؟

کتاب «موقعیت‌های ترسناک (راهکاری برای حفظ آرامش در شرایط بحرانی)» اثر پما چودرون با ترجمه شادی فروتنیان منتشر شد. 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) این کتاب شامل اصولی برای کمک به انسان در موقعیت‌های خطیر زندگی‌اش است. به اعتقاد نویسنده این اصول می‌توانند در همه فعالیت‌های زندگی ما مورد استفاده قرار گیرند. ما می‌توانیم در هر کار روزمره‌ای از این اصول استفاده کنیم. هنگام شروع‌‌‌کردن روز خود یا خوردن یک وعده غذایی یا پیاده‌روی برای رفتن به یک جلسه کاری، با این هدف قدم برمی‌داریم که منعطف و مهربان باشیم؛ سپس می‌توانیم با دیدگاهی جست‏‌وجوگرانه به همه‌چیز پیش برویم. 

در بخشی از این کتاب آمده است: «در انتهای کار، چه احساس کنیم که در قصد و نیت خود موفق شده‌ایم و چه احساس کنیم شکست ‌خورده‌ایم، با فکر‌‌‌کردن به دیگران، به کسانی که در تمام دنیا موفق یا ناکام هستند، تمرین خود را به پایان می‌بریم و آرزو می‌کنیم هرچیزی که در آزمون خود، آموخته‌ایم به نفع تمام انسان‌ها باشد. با این روحیه، من راهنمای حاضر را برای آموزش جنگجویی دلسوز ارائه می‌دهم. باشد که در ابتدا، میانه و در پایان کار فایده‌ای وجود داشته باشد. باشد که این امر به ما کمک کند تا به ‏سمت موقعیت‏‌های ترسناکمان حرکت کنیم. باشد که زندگی، ما را آگاه سازد و به ما کمک کند تا بدون پشیمانی به آغوش مرگ برویم.»

کتاب «موقعیت‌های ترسناک (راهکاری برای حفظ آرامش در شرایط بحرانی)» اثر پما چودرون با ترجمه شادی فروتنیان در 248 صفحه با قیمت ۴۲۰۰۰تومان از سوی نشر ترنگ منتشر شده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها