چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
حضور موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی مجازی کتاب

مدیر امور نمایشگاه‌های موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با اعلام برنامه‌های این موسسه برای حضور در نمایشگاه‌های مجازی بین‌المللی کتاب در سال جاری اعلام کرد: این موسسه تلاش می‌کند در تمام نمایشگاه‌های بین‌المللی مجازی کتاب شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، شیوا وکیل نسلیان در خصوص برنامه‌ها و شرکت در بخش مجازی نمایشگاه‌های کتاب خارج از کشور گفت: ما به حضور فعال در نمایشگاه‌های کتاب خارجی باور داریم و تمام همت و تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا در صورت امکان در بخش مجازی و فیزیکی نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب به‌صورت هدفمند، شرکت کنیم.
 
وی ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه جهانی متاثر از شیوع ویروس کرونا اکثر قریب به اتفاق نمایشگاه‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و تمام تلاش ما این است که با برنامه‌ریزی دقیق و  مشارکت حداکثری آژانس‌های ادبی و ناشران ایرانی در بخش مجازی نمایشگاه‌ها، حضوری فعال داشته باشیم.
 
وکیل نسلیان افزود: در ماه جاری با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بیست و هفتمین نمایشگاه مجازی کتاب پکن (۵ تا ۹ مهر ۱۳۹۹) که نمایشگاه هوشمند نامیده شده‌است، با مشارکت تعدادی از ناشران و آژانس‌های ادبی شرکت خواهیم کرد. این نمایشگاه با مشارکت کوبا به‌عنوان کشور میهمان ویژه از هفته آینده آغاز به کار می‌کند؛ همچنین برنامه‌ریزی و ثبت‌نام در نمایشگاه‌های پیش‌رو ازجمله فرانکفورت، اندونزی، سئول، بلگراد و کابل ازجمله اقدامات انجام شده در این بخش است که در خصوص آن در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها