چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
اهدای 900 جلد کتاب به باشگاه‌های کتابخوانی در خراسان شمالی

به مناسبت هفته دفاع مقدس 903 جلد کتاب به ارزش 131 میلیون و 867 هزار ریال به موسسات فرهنگی و هنری، دفاتر تسهیلگری، باشگاه‌های کتابخوانی و مناطق محروم استان خراسان شمالی، اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان شمالی، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، 140 جلد کتاب صوتی به ارزش 11 میلیون و 200 هزار ریال و 763 جلد کتاب در زمینه عمومی و دفاع مقدس به ارزش 120 میلیون و 676 هزار ریال به موسسات فرهنگی و هنری، دفاتر تسهیلگری، باشگاه‌های کتابخوانی و مناطق محروم استان اهدا شد.

رضا رضایی هدف از این کار را زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت‌ها و دلارومردی‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس دانست و افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی آمادگی دارد تا از کتاب‌هایی که با موضوع دفاع مقدس چاپ می‌شوند، حمایت کند.

وی گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف این اداره‌کل ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی است، در راستای تحقق این مهم،  ما آمادگی حمایت از نویسندگان و ناشران و اهدای کتاب به مناطق محروم استان را داریم.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین از رونمایی 10 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس توسط اداره حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و با مشارکت این اداره‌کل در هفته دفاع مقدس خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها