سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
چاپ ۱۰ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در خراسان شمالی

مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در این استان به چاپ رسیده که در هفته جاری رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان شمالی، حیدرعلی پورزاهد مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: این کتاب‌ها در زمینه خاطرات، روایتگری، تاریخ شفاهی، زندگی‌نامه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: این کتاب‌ها با عناوین شهید مدافع حرم فیروز حمیدی‌زاده، وصیتنامه شهدای بجنورد، شهدای عشایر، سردار دل‌ها و پسر ماه به ترتیب توسط اکرم روح‌آزاد، محمود وضیع، نوروز قنبرزاده، عباس کیفی بجستانی و سیدمحمد امامی‌فرد به رشته تحریر درآمده است.

وی ادامه داد: همچنین کتاب های تازه نشر یافته تب عشق به قلم غلامرضا فسنقری، ستارگان جاودان ارکان به نویسندگی مهدی مومنی و کتاب مریدان مکتب توسط روزبه خراسانی نوشته شده و به چاپ رسیده است.

سرهنگ حیدر علی پورزاهد تصریح کرد: دیگر عناوین جدید منتشر شده نیز سنگری در چذابه و سنگر سادات است که به ترتیب توسط ملیحه صفری و مریم کلاته عربی نگاشته شده است.

وی گفت: این کتاب ها در این هفته و همچنین هفته دفاع مقدس مختص استان خراسان شمالی که از ۲۶ مهر تا دوم آبانماه برگزار خواهد شد، رونمایی می شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: تاکنون ۱۵۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در این استان چاپ و منتشر شده است و علاوه بر این کتاب ها پایان نامه هایی در این موضوع نیز گردآوری و تدوین شده است.

حیدر علی پورزاهد گفت: سالانه پنج تا ۱۰ اثر در حوزه دفاع مقدس در استان به چاپ می رسد.

مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه این مرکز در استان بالاترین تالیف کتاب در حوزه دفاع مقدس را به خود اختصاص داده است، گفت: در این مرکز اسناد و مدارک سه هزار شهید استان در دوران دفاع مقدس جمع‌آوری‌ شده و نویسندگان و پژوهشگران زیادی با این مرکز همکاری دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها