شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
چاپ هشتم کتاب «تکنیک نورپردازی در تلویزیون و سینما» منتشر شد

چاپ هشتم کتاب «تکنیک نورپردازی در تلویزیون و سینما» تألیف جرالد میلرسون. ترجمه حمید احمد لاری و فؤاد نجف‌زاده از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش؛ جرالد میلرسون، سَر ویراستار سلسله کتاب‌هایMedia Manual یکی از معتبرترین نویسندگان عرصة تولید برنامه‌های تلویزیونی است که، پیش‌تر، از او، کتاب «تکنیک‌های تولید تلویزیونی» به همّت انتشارات سروش عرضه شده است. او در کتاب تکنیک نورپردازی در تلویزیون فنونی بسیار کاربردی و کارآمد و در عین حال مبتنی بر دریافت و فهم را برای نورپردازان در تلویزیون و سینما تشریح کرده است.

فصل‌های کتاب عبارتند از: ماهیت نور، چشم و جهان مرئی، اصول اساسی نورپردازی، ابزارهای نورپردازی، چهره‌پردازی، روش چهره‌پردازی در حال حرکت، طبیعت بیجان، نورپردازی برانگیزنده، نورپردازی صحنه، تکنیک‌های سینما و تلویزیون، جلوه‌ها، کنترل تصویر، و سه ضمیمة شدت‌های نوری نمونه‌وار، فرمول، و اتصالات کابل. خود نویسنده اذعان کرده که کتابش را به این قصد و نیت تدوین کرده است تا مخاطب را در کنجکاوی و تجربه و آشنایی با دنیای بیکران نورپردازی یاری کند.
  
چاپ هشتم این اثر در 544 صفحه رقعی، شمارگان 1.000 نسخه و با قیمت 65.000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها