پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
بیست و پنجمین دوسالانه جایزه کتاب اصفهان برگزار می‌شود

بیست و پنجمین دوسالانه جایزه کتاب اصفهان، توسط واحد کتاب اداره امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و به‌منظور شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر در حوزه های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، بیست و پنجمین دوسالانه جایزه کتاب اصفهان در آستانه برگزاری است؛ این برنامه توسط واحد کتاب اداره امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و به‌منظور شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر در حوزه های مختلف و ارج نهادن و تکریم پدیدآورندگان و تولید کنندگان این آثار و البته سایر بخش های مرتبط با نشر کتاب برگزار می‌شود.

پیش از این در بیست و چهارمین دوره این دوسالانه، از زهرا جان‌نثاری استادیار زبان و ادبیات انگلیسی دانشکده زبان‌های خارجی این واحد دانشگاهی و نویسنده کتاب «بازتاب علمی آرمانشهر بریتانیای رنسانس در داستان‌های علمی-تخیلی آمریکا در دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰» به‌عنوان نویسنده اول تجلیل شد.

در بیست و پنجمین دوسالانه کتاب سال اصفهان، آثار ارسالیِ چاپ اول از فروردین 97 تا پایان اسفندماه 98 و دارای برگ اعلام وصول مورد قضاوت قرار می‌گیرند. این جایزه شامل کتاب‌های کمک درسی نمی‌شود. همچنین ناشر یا پدیدآورنده باید اصفهانی یا آثار وی مربوط به اصفهان باشد.
 

 
یادآوری می‌شود، آخرین مهلت ارسال آثار به بیست و پنجمین دوسالانه کتاب سال اصفهان، پایان مهرماه 99 است و اعلام نتایج و مراسم اختتامیه در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها