سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
دبیران علمی کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال منصوب شدند

دبیران علمی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، سید‌عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه، دبیران علمی سی‌و‌هشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست‌و‌هشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.
 
سید‌عباس صالحی در حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی مهدوی‌راد را به‌عنوان دبیر علمی سی‌وهشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
 
در حکم صالحی خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی مهدوی‌راد آمده‌است:

«نظر به مراتب علمی و تجربه‌ ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های کتاب، فرهنگ و پژوهش، به‌موجب این حکم به‌عنوان «دبیر علمی سی‌و‌هشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.
 
امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از همفکری و همکاری اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزه نشر و اهالی‌قلم در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی، موفق و موید باشید.»
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حکمی احمدعلی حیدری را به‌عنوان دبیر علمی بیست‌وهشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
 
در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حیدری نیز آمده است:

«نظر به تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های علمی و پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی بیست و هشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و بهره‌مندی از همفکری و همکاری اندیشمندان و  صاحب‌نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر که نقش مهمی در توسعه دیپلماسی فرهنگی دارد، بیش از گذشته موجب رشد و تعالی جامعه مطالعات جهانی حوزه اسلام و ایران شود.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها