سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
دعوت به ثبت‌نام در بخش دیجیتال نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۲۰۲۰

ناشران فعال، تشکل‌های صنفی نشر، نهادها، موسسات و آژانس‌های ادبی سراسر کشور تا ۲۵شهریورماه فرصت دارند برای حضور در بخش دیجیتال هفتاد و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، از ناشران فعال، تشکل‌های صنفی نشر، نهادها، موسسات و آژانس‌های ادبی سراسر کشور برای شرکت در بخش دیجیتال هفتاد و دومین نمایشگاه بین‌المللی  کتاب فرانکفورت با شعار (دیجیتال هوشمندانه) دعوت می‌کند.

در بخش مجازی نمایشگاه کتاب فرانکفورت فرصتی ایجاد شده‌است تا شرکت‌کنندگان با استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال، دسترسی کاملی به مخاطبان تجاری و عمومی خود در هر کجای جهان داشته باشند. این پلتفرم‌ها برای شرکت‌کنندگان رایگان است.

همچنین در بخش دیجیتال این نمایشگاه، شرکت‌کنندگان می‌توانند از بخش‌های مختلفی همچون، اطلاعات ناشران، تقویم برنامه‌ها، موضوعات تخصصی و بخش خرید و فروش کپی رایت استفاده کنند.

 نخستین‌بار در بخش مجازی نمایشگاه کتاب فراکنفورت، شیوه‌های مختلف استفاده از فضای دیجیتال  و پیشنهادات مجازی جدید؛ از قبیل برنامه‌ها و فرصت‌های ملاقات، برنامه‌ریزی شده‌است که بعد از ثبت‌نام دسترسی به آن‌ها مجاز خواهد بود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۴۱۵۵۴۰ تماس بگیرند.

موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پیش از این فراخوان مشارکت و معرفی آثار در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۲۰۲۰ را اعلام کرده‌بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها