یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «حماسه و عرفان»

مسابقه کتاب‌خوانی مجازی «سه دقیقه با کتاب» با محوریت کتاب «حماسه و عرفان» اثر آیت‌الله جوادی آملی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مسابقه کتاب‌خوانی مجازی «سه دقیقه با کتاب» با محوریت کتاب «حماسه و عرفان» از شنبه (۱۵ شهریور) آغاز شده به مدت دو هفته برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند به صفحه اینستاگرامی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانیhttps://instagram.com/isba.ir یا کانال پیام‌رسان این سازمان به نشانی https://t.me/isbair مراجعه کنند.
 
در این مسابقه هر روز فرازهایی از متن کتاب «حماسه و عرفان» به همراه یک سوال از بخش مربوطه در صفحات اینستاگرام و پیام‌رسان سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر خواهد شد و شرکت‌کنندگان از ساعت ۱۰ صبح هر روز به مدت ۲۴ ساعت فرصت دارند تا پاسخ خود را ارسال کنند. ارسال پاسخ در صفحه اینستاگرامی از طریق دایرکت و در فضای تلگرام از طریق نشانی https://t.me/isba1380 انجام می‌شود.
 
«حماسه و عرفان» از آثار آیت‌الله جوادی آملی با موضوع عرفان، حماسه و ارتباط بین این دو مقوله است.
 
این رویداد به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری حوزه علمیه امام حسن عسکری (ع) و موسسه تخصصی اسرا تهران برگزار می‌شود. جایزه روزانه این مسابقه، یک جلد کتاب نفیس است که به قید قرعه به شرکت‌کننده‌ای که به سوال مسابقه پاسخ صحیح داده باشد، تعلق می‌گیرد. اعلام برندگان از طریق صفحه اینستاگرامی و کانال تلگرامی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه این مسابقات به شماره ۶۶۹۷۱۱۸۴ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها