جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
جمعه‌ بازار کتاب اصفهان از بلاتکلیفی درآمد

جمعه‌ بازار کتاب اصفهان بعد از سال‌ها از امروز جمعه ۳۱ مردادماه از پارکینگ ناامن طالقانی به میدان امام علی (ع) منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان در این رابطه گفت: جمعه‌ بازار کتاب شهر اصفهان بعد از سال‌ها از جمعه این هفته به پارکینگ طالقانی به میدان امام علی (ع) منتقل شد تا زمینه دسترسی آسان‌تر و باکیفیت‌تر مردم به بازار کتاب فراهم شود.

حسین کارگر با اشاره به جابجایی جمعه‌ بازار کتاب اصفهان از محل پارکینگ طالقانی به میدان امام علی (ع) ادامه داد: به دلیل نامطلوب بودن پارکینگ طالقانی برای عرضه کتاب و در راستای تکریم فعالان و دوستداران حوزه کتاب، محلی مناسب در میدان امام علی (ع) به این حوزه اختصاص یافت.

وی ادامه داد: این کار می‌تواند به رونق بخشی فضای این میدان که قرار بود به اجرای برنامه‌های فرهنگی اختصاص یابد نیز کمک کند. فضای اختصاص‌یافته به جمعه‌بازار کتاب اصفهان در میدان امام علی (ع) یک هزار و 500 مترمربع است.

مدیر منطقه سه شهر اصفهان گفت: با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی، دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند از نمایشگاه کتاب که به‌منظور عرضه کتاب‌های عمومی، آموزشی و کمک‌ آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی می‌پردازد، بازدید کنند.

کارگر افزود: شهروندان می‌توانند در روز جمعه ۳۱ مردادماه سال جاری از ساعت ٨ الی 13:30 هم‌زمان با آغاز فعالیت بازار دائمی کتاب اصفهان در میدان امام علی (ع) به این مکان مراجعه و از تخفیف ویژه که برای آغاز به کار جمعه‌ بازار کتاب در میدان امام علی (ع) در نظر گرفته‌شده، استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها