شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
نشست معرفی و ارزیابی کتاب مطالعه رهبری سیاسی برگزار می‌شود

نشست معرفی و ارزیابی کتاب مطالعه رهبری سیاسی؛ روایت‌های پایه و رقیب با حضور مترجم این اثر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به همت کمیته روش شناسی انجمن علوم سیاسی ایران و همکاری معاونت پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی نشست علمی معرفی و ارزیابی کتاب مطالعه رهبری سیاسی؛ روایت‌های پایه و رقیب نوشته رابرت الگی برگزار می‌شود.
 
این نشست با حضور مترجم کتاب شقایق حیدری دکترای علوم سیاسی و پژوهشگر و با حضور محمد بابایی عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی به عنوان دبیر نشست برگزار می‌شود.
 
نشست یادشده چهارشنبه ۲۹ مردادماه از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ برپا می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای پخش آنلاین نشست علمی در بستر سرور مجازی (bigbluebutton) به آدرس https://engage۲.shatel.com/b/vze-۳hq-xxc مراجعه کنند.
 
این اثر با ترجمه شقایق حیدری و مهدی پورنامداری توسط انتشارات قصیده سرا در ٣٤٧ صفحه در سال ١٣٩٩ منتشر شد.
 
مطالعه رهبری و به طور خاص مطالعه رهبری سیاسی بحث اصلی مطرح شده در این کتاب است. برداشت و فهم ما از رهبری چیست؛ این مسئله به صراحت یا به طور ضمنی تحت تأثیر گزینه‌های بسیار اساسی هستی شناختی و معرفت شناختی است که ما برمی گزینیم و اینکه این انتخاب‌ها تا چه حد مناسب و دارای چه امتیازهایی هستند و آیا می‌توانند توضیح مناسبی برای زمینه تحقیقاتی ما باشند.
 
این کتاب قصد دارد شیوه‌های متنوع مطالعه رهبری سیاسی در حال حاضر را شناسایی کند به جای اینکه تلاش کند شیوه یگانه غیرممکنی بر این تنوع تحمیل کند و یا یک روایت جدید از یک دیدگاه خاص ارائه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها