شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
وعده جدید برای بازگشایی بازار کتاب گلستان در مشهد

در حالی که بر اساس وعده‌های پیشین مسئولان قرار بود بازار کتاب گلستان مشهد همزمان با آغاز سال جدید بازگشایی شود، در جدیدترین اظهار نظر زمان بازگشایی به ماه‌های ابتدایی سال 1400 موکول شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جلسه هماهنگی راه‌اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، معاون فرهنگی شهرداری مشهد و مدیر عامل موسسه توسعه فرهنگ و هنر برگزار شد.
 
در این جلسه با حضور جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمدمحسن مصحفی معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و امین عارف‌نیا مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، تعهدات و زمان‌بندی فعالیت‌های مرتبط با راه‌اندازی گذر گلستان مشهد بحث و بررسی شد.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حمایت دائمی از گذر فرهنگ و هنر را لازمه موفقیت این گذر عنوان کرد و گفت: خواسته همه ما این است که گذر فرهنگ و هنر گلستان، گذری موفق شود و این نیازمند حضور یک مدیر قوی در گذر، انجام کار رسانه‌ای و تبلیغاتی، برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری و حضور هنرمندان است.
 
مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر هم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و شهرداری مشهد تشکر و قدردانی کرد و گفت: در دو هفته گذشته جلسات کاری زیادی برگزار شد و امیدواریم این گذر در ماههای ابتدایی سال 1400 به بهره برداری برسد.
 
در این جلسه دستورالعمل تشکیل کمیته پیشبرد و راه‌اندازی گذرهای فرهنگ و هنر شهر مشهد و فراخوان انتخاب متقاضیان بهره برداری از غرفه‌های این گذر بحث و بررسی شد.
 
یادآوری می‌شود، در سلسله گزارش‌های ایبنا از آخرین وضعیت بازار کتاب گلستان رئیس اداره سرمایه‌گذاری‌های نوین معاونت اقتصادی شهرداری مشهد وعده داده بود تا پایان امسال و همزمان با جشن نوروز افتتاح این گذر با کاربری فرهنگی و نگاه ویژه به کتاب را شاهد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها