دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
نیکوکار ناشناسی که مدافع حرم بود

«به نقش گلیم» ‌تازه‌ترین اثر محمد محمودی نورآبادی به تازگی از سوی انتشارات شهرستان وارد بازار نشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ «به نقش گلیم» داستان نوجوان نیازمندی است که حامی نیکوکاری دارد و به صورت ناشناس از او حمایت می‌کند. نوجوان دختر اندک‌اندک درصدد شناخت این مرد است که خبر می‌رسد او در سوریه است و دچار حادثه شده. پی‌گیری زندگی این مدافع حرم و آشنایی با زندگی‌اش و در نهایت مواجهه‌ نهایی با او و چگونگی آن، داستان این کتاب است. نویسنده با خلق شخصیت‌های خاص و ماجراهایی پرتب و تاب به بازنمایی چهره‌ قهرمانانی از میان مردم دست زده که در غوغای اخبار و وقایع روزمره به چشم نمی‌آیند.

در بخشی از این رمان می‌خوانیم:
«این قصه مفصل است زهرا جان، این ها را ننویسم و خاطر تو را مکدر نکنم بهتر است. مثلا اگر بخواهم حال و روز مادر و سه برادر و خواهر حیدر را هم بنویسم، ماجرا شکل جنایی پیدا می‌کند و اعصاب تو را با آن روح لطیفت به هم می‌ریزد. دوست دارم در حد امکان از زندگی برایت بنویسم و کمتر به مردن و شکنجه و سیاه چال بپردازم. تو و امثال تو مادران آینده وطن هستید و باید بیش‌تر زندگی را مشق کنید.»

این کتاب به قلم محمد محمودی نورآبادی در شمارگان 1000نسخه و با قیمت 20 هزار تومان منتشر شده است.
 
 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی دولتیان ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    بشا نوح آسِمُن اِستِرُن واری بنوشت و بُخُند بییَه ژو کاری ژو یِه مناکِرِه سمنی تاریخ منویسِه ژوپی با افتخاری علی دولتیان سمنان مرداد ۹۹ روحش شاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها