چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
400 اثر داستانی به دبیرخانه سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران وصول شد

فراخوان دبیرخانه سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران امسال در موضوع آزاد و بدون محدودیت سنی در حال برگزاری است و قریب به 400 اثر داستانی از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ در پی فراخوان دبیرخانه سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران که امسال در موضوع آزاد و بدون محدودیت سنی در حال برگزاری است، قریب به 400 اثر داستانی از سراسر کشور و از سوی هموطنان مقیم خارج از کشور به این دبیرخانه ارسال شده است.

علی محمد نجاتی، دبیر اجرایی سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران در این باره گفت: علی‌رغم ناملایماتی که این روزها هموطنان ما درگیر آن هستند، تا این لحظه استقبال قابل ملاحظه‌ای از سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران صورت گرفته و به نظر می‌رسد تا پایان مهلت باقی مانده ما شاهد وصول قریب به 800 اثر داستانی باشیم.

وی گفت: البته در دو دوره گذشته که در شرایط بهتری، این جشنواره برگزار شد، هربار بیش از هزار اثر داستانی به این رویداد فرهنگی ارسال شد که در نهایت 3 اثر برگزیده و هفت اثر برتر دیگر از سوی هیات انتخاب و هیات داوران این جشنواره مشخص و اعلام شدند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران افزود: امسال احسان رضایی، حسین لعل‌بذری لیلا صبوحی به عنوان هیات انتخاب در این جشنواره حضور دارند و علی خدایی، نفیسه مرشد زاده و سلمان باهنر، عضو هیات داوران این رویداد ادبیات داستانی هستند و جلسات هفتگی دبیرخانه، به طور منظم درحال برگزاری است.

نجاتی درباره مراسم پایانی جشنواره داستان کوتاه بهاران گفت: طبق جدول زمان بندی علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 شهریور ماه نسبت به ارسال آثار خود به نشانی baharanschool1@gmail.com  اقدام کنند. پس از اتمام مراحل انتخاب و تکمیل فرایند داوری، برنامه پایانی اواخر مهر ماه برگزار خواهد شد که البته با توجه به شرایط بهداشتی موجود در کشور، ممکن است تغییراتی در زمان یا شکل برگزاری رویداد پایانی صورت گیرد. این درحالی است که در دو دوره گذشته مراسم پایانی خوبی درخانه هنرمندان داشتیم که با استقبال قابل ملاحظه‌ای رو به رو شدند.

وی در پایان با اشاره به این که به سه اثر برگزیده، جوایز نقدی و تندیس جشنواره و به نفرات بعدی لوح تقدیر اعطا خواهد شد، یادآور شده که علاقه‌مندان برای اطلاع از کم و کیف شرکت در این مسابقه داستان‌نویسی می‌توانند به مجازی اطلاع‌رسانی «موسسه بهاران خرد و اندیشه» از جمله سایت این موسسه به نشانی baharanschool.com مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها