دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
انتخاب کتاب سلوک با همسر برای بخش کتابخوانی برنامه به خانه بر می‌گردیم

برنامه به خانه بر می‌گردیم این هفته با توجه به موضوع‌های روزانه خود که پیرامون موضوع خانواده است؛ کتاب سلوک با همسر نوشته جعفر صالحان را انتخاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما؛ کتاب سلوک با همسر (نه حرف من، نه حرف تو، حرف خدا) که این هفته مورد توجه سردبیران برنامه به خانه برمی‌گردیم قرار گرفته: کتابی است ۳۱۲ صفحه‌ای نوشته جعفر صالحان که توسط انتشارات تراث در سال ۹۱ به چاپ درآمده است و کتابی است که در مجالس اخلاقی و تربیتی به یک کتاب مرجع تبدیل شده که خیلی از کارشناسان و مشاوران تربیتی و خانواده مطالعه آن را به مراجعان خود پیشنهاد می‌دهند.

کتاب «سلوک با همسر» راهی جلوی پای ما قرار می‌دهد تا به خدا نزدیک‌تر شویم اما از راهی متفاوت که شاید خیلی حواس‌مان به آن نبوده است. برای مایی که معمولاً دنبال نسخه‌های عجیب و غریب با توصیه‌هایی سخت و غیرطبیعی می‌گردیم، اینکه کسی بهترین راه نیل به تقرب را دقت در رفتارهای خانوادگی معرفی کند شاید عجیب باشد.

چندی است که برنامه به خانه بر می‌گردیم با تکیه به ترویج فرهنگ کتابخوانی و با توجه به موضوعات هفتگی خود کتاب‌هایی را معرفی و بخش‌هایی از آن کتاب توسط مجریان برنامه در طول هفته می‌خوانند.

برنامه به خانه برمی‌گردیم کاری است از گروه خانواده و کودک شبکه پنج که عصر هر روز به جز روزهای جمعه میهمان خانه‌های خانواده‌های ایرانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها