یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
فروش اینترنتی ما را از رکورد کرونا حفظ کرد

حمید صحت گفت: یکی از مزیت‌های کتاب‌فروشی ما، ‌فروش به‌صورت اینترنتی است که از ابتدا در دستور کار شهر کتاب اصفهان و رشت قرار داشت و همین باعث شد از رکود کرونا مصون بمانند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، حمید صحت؛ مدیر شهر کتاب اصفهان، درباره وضعیت فروش کتاب در تیرماه امسال و هفته‌های ابتدایی مرداد در این فروشگاه کتاب بیان کرد: یکی از مزیت‌های کتاب‌فروشی ما، فروش به‌صورت اینترنتی است که از ابتدا در دستور کار شهر کتاب اصفهان و رشت قرار داشت و همین باعث شد ما از رکود کرونا مصون بمانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تخفیف نشر چشمه در این کتاب‌فروشی با استقبال خوبی همراه شد، گفت: به خاطر اعتبار نشر چشمه، استقبال بسیار خوبی از کتاب‌های این نشر صورت گرفت. 

صحت افزود: همان‌طور که انتظار می‌رفت کتاب‌های روانشناسی در صدر فروش قرار داشتند و پرفروش‌ترین‌هایی مثل «انسان در جستجوی معنا»، «تکه‌هایی از یک کل منسجم»، «اثر مرکب»، «هنر شفاف اندیشیدن» و «قانون توانگری» در بین آن‌ها بودند.

مدیر شهر کتاب اصفهان اظهار کرد: پس از کتاب‌های روانشناسی، کتاب‌های داستانی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ما بودند. از آن‌جمله می‌توان کتاب‌های «جز از کل»، «یک عاشقانه آرام»، «دختر پرتقالی»، «آخرین انار دنیا» و  «درباره عشق» را نام برد.

وی با اشاره به اینکه تخفیف‌های شهر کتاب اصفهان ادامه دارد، گفت: تخفیف‌های ما در قالب طرح تابستانه کتاب نیز از 18 مرداد آغاز و تا 30 مرداد با بیست درصد یارانه تخفیف در این کتاب‌فروشی ادامه دارد و امیدوارم این طرح نیز با استقبال مخاطبان ما رونق را به کتاب‌فروشی برگرداند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها