جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
حضور در نمایشگاه مجازی پکن همچنان ادامه دارد

نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن با شعار «نمایشگاه هوشمند» از ۵ تا ۹شهریور سال جاری برگزار می‌شود. در این نمایشگاه از تکنولوژی‌های جدید و هوش مصنوعی برای تجربه نمایشگاهی آنلاین و مناسب استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه خانه‌کتاب و ادبیات ایران، بنا بر اعلام دست‌اندرکاران نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن، این نمایشگاه فضایی برای ارتباطات دیجیتال و خدمات تجاری آنلاین در طول سال برای صنعت نشر کتاب بین‌الملل ایجاد خواهد کرد.

همچنین پلتفرمی آنلاین در سایت نمایشگاه بین‌اللملی کتاب پکن از  ۲۵ مرداد با نام rights link در دسترس قرار می‌گیرد که وظیفه آن ارائه خدمات به ناشران بین‌الملل برای تبادل کپی‌رایت خواهد بود. 

گفتنی است، کلیه ناشرانی که در بخش آنلاین نمایشگاه ثبت‌نام کرده باشند می‌توانند در طول سال از خدمات مذاکره و تنظیم قرار ملاقات‌ها استفاده کنند. این خدمات تا ۱۱ دی ماه سال جاری رایگان خواهد بود. 

بر اساس این خبر، برنامه‌های جنبی نمایشگاه نیز در سه بخش، نشست‌های ناشران بین‌المللی، بخش نشر کودک و بخش میزگرد ۱۰+۱۰ برگزار خواهد شد. فرم‌های ثبت‌نام در این بخش‌ها در سایت نمایشگاه در دسترس است. 

نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن برای پربارتر کردن بخش آنلاین خود جوایزی را نیز در بخش کپی‌رایت در نظر گرفته است و به ۱۰ ناشر بین‌المللی که از ۵ تا ۷ شهریور بتوانند بیشترین تبادل حق چاپ کتاب را داشته باشند جوایزی را اهدا خواهد کرد.

همچنین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن تعداد ۱۰۰غرفه این نمایشگاه را در سال ۲۰۲۱ با ۵۰  درصد تخفیف به ناشرانی که در سال ۲۰۲۰ در بخش آنلاین نمایشگاه شرکت و ۳۵ عنوان کتاب را درج کرده اند به صورت قرعه‌کشی واگذار می‌کند. 

از ناشران و فعالان حوزه بین‌الملل درخواست می‌شود برای ثبت‌نام در این رویداد فرهنگی برخط و دیگر برنامه‌های این نمایشگاه به سایت  www.bibf.net مراجعه کنند.
@avayeqalam

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها